Toch niet tevreden?
Als er onverhoopt iets niet naar wens wordt uitgevoerd, horen we dat graag direct van u. Zo houden we de communicatie open en kunnen we direct actie ondernemen om alles alsnog in orde te maken voor u. Dat werkt voor ons alsook voor u het prettigst.
Wanneer u een klacht wilt indienen, kunt u dat mondeling of schriftelijk ons doen. Dat laatste kan via info@schurenuitvaartzorg.nl. Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk inhoudelijk in behandeling.
We doen ons best om samen met u tot een mogelijke oplossing te komen. We willen een duurzame relatie met u opbouwen en onderhouden. Daarom nemen we uw mening serieus en zoeken we altijd naar de mogelijkheden om u tevreden te houden.
Bent u daarna helaas toch niet tevreden, zijn wij aangesloten bij het klachteninstituut uitvaartwezen. Dit biet u de mogelijkheid om eventuele geschillen tussen u en ons op een snelle, goedkope en eenvoudige manier bindend te beslissen.